reklama

Tonight / Dnes večer

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tonight

Let‘s make these moments be unforgotten

Make it be a perfect goodbye

Let’s make these minutes ‘bout merging spirits

Ya recall us making love under naked sky?

Wish I could turn back time

To unsay things I said

Back then I was your prime

I´d give away every last dime

To read your mind the way I read

When you were last word on every rhyme

Save the best for the last coz tonight is that night

To forget about the past, to leave it all behind

Burn unfinished business right to the ground

Start from the bottom, from the bottom line

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Coz tonight, just tonight is all about us

I wish I could assure you that we will last

But I’ll do anything I see in your eyes

Babe, let´s do it tonight!

I was your hero, you were my reward

Love was our shield, humour our sword

But those times are over once and for all

Inside my chest I still hear your call

Wish I could turn back time

To unsay things I said

Back then I was your prime

I´d give away every last dime

To read your mind the way I read

When you was last word on every rhyme

Bring you up there closer to stars

For to love you means to bring sacrifice

Put your doubts to rest, just pronounce:

Tonight counts

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes večer

Spravme z týchto chvíľ nezabudnuteľné

Nech je z nich dokonalé zbohom

Nech sa v tieto minúty naše duše spolu prepletajú

Spomínaš, ako sme sa milovali pod nebom?

Kiežby som mohol vrátiť čas späť

Aby som odriekol vypovedané

Keď som bol pre teba jediný

Dal by som aj cent posledný,

aby som čítal tvoju myseľ ako kedysi

keď si bola posledným slovom v rýme

Šetri si to najlepšie na koniec, pretože dnes je tá noc

Aby sme zabudli na minulosť, nechali to všetko za sebou

Aby sme spálili nedokončené veci rovno do tla

Začali od úplného, od úplneho začiatku

Pretože dnes večer, dnes je to o nás len

Kiežby som ťa mohol uistiť, že pretrváme

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale spravím čo it vidím na očiach

Zlato, spravme to dnes večer!

Bol som tvoj hrdina, ty moja odmena

Láska bola náš štít, humor naša zbraň

Ale tie časy sú už nadobro preč

No v hrudi počujem stále tvoje volanie

Kiežby som mohol vrátiť čas späť

Aby som odriekol vypovedané

Keď som bol pre teba jediný

Dal by som aj cent posledný,

aby som čítal tvoju myseľ ako kedysi

keď ty si bola posledným slovom v rýme

Vezmem ťa hore rovno ku hviezdam

Pretože milovať ťa znamená priniesť obetu

Skonči s pochybnosťami, len vyslov vetu:

Dnešok sa počíta!

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu