reklama

Atomic / Atomická

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Atomic

Life’s not that bad time with you by my side

World ain’t that bad place with you filling the space

And I want to be the electrone

Spinning round you as the core

It’s so chemical magical

Spiritual sexual

The energy flows righ through me

From one hundred millions only you I see

You’re the hydrogen, oxygen

I wanna drink you again

I want to get drowned in for the rest of my days

Baby, this life ain’t my first

But you, you are something out of this world

Something extraordinary

And when you land on my lips

I feel like you opened gates to another reality

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

It’s like I want you more than the air I breathe

But I want you more than that

You’re all what I read

Face it!

Atomická

Život nie je až také zlé obdobie s tebou po mojom boku

Svet nie je až také zlé miesto, keď vypĺňaš jeho priestor

A chcem byť elektrón

Obiehajúci okolo teba – ty si to jadro

Je to také chemické, magické

Spirituálne, pútavé

Energia prúdi skrze mňa

Zo stovky milióna vidím len teba

Ty si vodík, kyslík

Chcem sa ťa napiť znova

Chcem sa v tebe utopiť ma zvyšok svojich dní

Zlato, tento život nie je môj prvý

Ale ty, ty si niečo, čo vôbec nie je z tohto sveta

Nečo mimoriadne

A keď pristaneš mi na perách

Cítim, akoby si otvorila brány do iného sveta

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to ako keby som ťa chcel viac ako vzduch, ktorý dýcham

Ale ja ťa chcem práve viac ako tú potrebu

Si všetko čo snímam

Vyrovnaj sa s tým!

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu