reklama

Maggie Magpie / Zlodejka Maggie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Magpie Maggie

She used to fly with wind

Fell from the heavens

Fell like an angel that sinned

Blackened her satin feathers

Oh Maggie

You beautiful thief

You won’t change my belief

Two black eyes of coal

Yet remained pure in her soul

Your hands cold

Let me keep them warm

Ooh magpie Maggie

You stole the most precious thing to me

And I‘ve found myself with a hole

There used to sound echo

Oooh Maggie

You tempting magpie

Every man‘s likely to die

With no heart inside

Ooooh, Maggie

You thought if you made some extra room

I could take more love in

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

But believe me when I say

It’s not working that way

So into you I’m giving my trust

Hold on hope

When my days turn to rust

You’ll stay by my side

Oh Maggie, please don‘t cry

If you hear me sing this way

Coz what’s between you and me

We can call it love

Anyway

Zlodejka Maggie

Zvykla lietať s vetrom

Spadla priamo z neba

Padla ako anjel čo zhrešil

Začiernila si svoje biele perie

Oh, Maggie

Krásna zlodejka si

Nezmeníš moju domnienku

Dve čierne oči ako uhoľ

Ale stále čistá v duši

Máš studené ruky

Dovoľ mi ti ich ohriať

Zlodejka Maggie

Ukradla si mi najvzácnejšiu vec

A zistil som, že mám dieru

Tam, kde kedysi bola ozvena

Oooh Maggie

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ty zvodná zlodejka

Každý človek akiste umrie

Bez srdca

Ooooh Maggie

Myslela si si, že ak mi spravíš viac miesta

Mohol by som prijať viac lásky

Ale uver mi ak ti poviem

Že tak to nefunguje

Tak do teba vkladám svoju dôveru

Držím sa nádeje,

že keď sa moje dni budú míňať

budeš stáť po mojom boku

Oh Maggie, prosím ťa, neplač

Keď spievam o nás

Pretože to čo je medzi tebou a mnou

Môžeme to tiež nazvať

láskou

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu