reklama

Not the only one / Nie si jediná

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Not the only one

Hey, babe

I thought I’m the only one

But babe

You didn’t stay true to your vow

To be true in good times and in bad

In sickness and health

And you called me crazy

But it’s you who crazed me

This time watch me leaving you behind

And no more excuses will be complied

Oh babe, you seemed so soft, like out of this world

But I gotta confess you played with me cat and mouse

Oh babe, white like the virgin snow for that I took you

And now I’m picking up broken pieces of my red house

Since when the cards are on the table

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

You’ve been revealing lil’ by little

What you’ve done

You proved me I wouldn’t be able

To cheat on you coz love is a brittle

Not to make you feel you’re not the only one

For the last time, before I leave

Baby, please

Comfort me

Nie si jediná

Hej zlato

Myslel som, že som jediný

Ale zlato

Nebola si verná svojmu sľubu

Byť verná v dobých i zlých časoch

V chorobé aj zdraví

A ty si ma nazvala bláznom

Ale to ty si ma pobláznila

Tentokrát sleduj ako odchádzam

A už žiadne ospravedlnenia neberiem

Oh babe, zdala si sa tak jemná, ako keby si ani nebola z tohto sveta

Ale musíms a priznať že si sa so mnou zahrala na mačku a myš

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Oh zlato, biela ako prvý napadaný sneh za takú som ťa pokladal

A teraz si zbieram rozbité kúsky svojho červeného domu

Odkedy sú karty vyložené na stole

Odhaľovala si kúsok po kúsku

Čo sis pravila

Dokázala si mi žeby som nebol schopný

Podviesť ťa pretože láska je krehká

Nehovoriac o tom, že ti dám pocítiť, že nie si jediná

Poslednýkrát, predtým než odídem

Láska, prosím ťa

Uteš ma

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu