reklama

Where'd you go? / Kam odchádzaš?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Where’d you go?

I was your Bible your cross your stage your final station

But I used your heart just to comfort my temptation

Grabbed you, abused you, put aside

Did I have to lose you to find

Precious I had all this time?

And now you’re leaving this very room

Full of bitter pain and memories on you

You were so convinced we were meant to be

I fucked it up all and now we both are suffering silently

Where’d you go?

The clocks are striking twelve

Oh, baby, please let it go

Oh, oh, oh, let it flow

Not having you brings me just loosing self

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

I’ve never been there for you

It’s my fault, fault, my fault!

I was blind and just missing you

Became my award, 'ward, 'ward!

Lift up the window to catch you coz I can’t get over you, you, you

And you’re fully aware of the truth, truth, truth

In death all things become crystal clear

No pain, no anger, no cry, no fear

Left to feel

I can’t stand watching the sky of us getting shut

No wounds, no scars, no sore, no cut

Need to heal

So where’d you go?

There’s still open door

But I can see it in your eyes

Darkness rolling over our lights

Sooo!

Babe, where’d you gooo?

I want to follow…

Kam odchádzaš?

Bol som tvoja Biblia, tvoj kríž, tvoje pódium, tvoja konečná

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale využil som tvoje srdce aby som uspokojil svoje potešenia

Schmatol ťa, použil a odložil

Musel som však stratiť aby som zistil,

aký poklad som mal po celý čas?

A teraz opúšťaš túto izbu

Plnú spomienok na teba a trpkej bolesti

Bola si tak presvedčená, že sme si boli súdení

Posral som to všetko a teraz obaja trpíme potichu

Kam odchádzaš?

Hodiny udierajú dvanásť

Oh, zlato, nechaj to tak

Oh, oh, oh, nechaj to plávať

Ak ťa nemám, strácam seba

Nikdy som tu nebol pre teba

Je to moja chyba, chyba, moja chyba!

Bol som slepý a to, že mi chýbaš

stalo sa mou odmenou, 'menou, 'menou

Zdvihol som okno, aby som ťa dobehol, lebo som na tebe závislý, závislý, závislý

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ty si si toho plne vedomá pravdy, pravdy, pravdy

Po smrti sa všetko vyjasní

Žiadna bolesť, hnev, plač, obavy

Neostanú, čo by si cítila

Nemôžem sledovať ako sa zatvárajú nebesá

Žiadne rany, jazvy, bolesť, zárezy

Už netreba vyliečiť

Tak kam odchádzaš?

Stále sú tu otvorené dvere

Ale vidím ti to v očiach

Temnota sa rozprestrela nad naše svetlá

Taaaak!

Zlato, kam to odchádzaš?

Chcem ťa nasledovať…

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu