reklama

Pieseň na rozlúčku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 

Pieseň na rozlúčku


Nemám noty, ani silu

Nevládzem vyhrávať už ‘ni chvíľu

Smútkom znejú prázdne husle

Keď slzu v tvojom oku som uzrel

Skús zavrieť oči, nedýchať

Zavrtieť bokmi a s hudbou splývať

Vnímaj môj hlas, čo šepkám ti

Slová nežné na dotyk, že pekná si


 Dňom kradnú sa chladné tiene

Z vystlaných stien mramorovej veže

Tušiac čo príde

Pieseň na rozlúčku plynie


Báť sa povedať tri slová

Snoriť po uliciach bez života

Ako prázdny list papiera

Keď hrdlo žiaľ rukami mi zviera

Už viac nebaví ma


Noc prázdna, bez obecenstva

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obloha čierna, bez hviezd pre teba

Svoju družbu nov zanechal

Spieval si pieseň na rozlúčku sám

Kam smútok neodvážil sa

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu