reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

reklama

Próza

ja a moja polovička

Matej Kotian

ja a moja polovička

Písalo sa 14. decembra. Ulice pokryté kopami snehu, brečka na váľala na cestách i chodníkoch. Ľudia čakajúci na zastávkach pokrikovali po neohľaduplných vodičoch, keď ich ošpliechali. Klasická mestská situácia, ako to už býva. Ležal som práve polonahý v posteli prikrytý perinou. Vedľa mňa spala tá najkrajšia časť môjho života. Moja druhá polovička, bez ktorej by som nepocítil ten úžasný pocit v srdci, keď máte niekoho, komu sa môžete zdôveriť. Stratený v spomienkach, ako sme sa stretli v jedno skoré zimné ráno v kaviarni.

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 452x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu