reklama

Forbidden fruit / Zakázané ovocie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Forbidden fruit

Hey babe, I´m a man

I don’t need you understand

I´ve got my needs and you´ve got yours

Stop acting like I´m talking´ in Morse

No one´s perfect, of course

When the night comes she seduce me

I could resist, don’t excuse me

And I would, I would,

But I´m not willing to

Let´s take a bite in forbidden fruit

Today we won´t be in need for suit

Don’t hesitate, no time to dispute

Hey babe, let´s get to the root

Make love be our parachute

Leave the chance to execute

I hope you do understand

Nothing matters but instant

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

When we commit all the wrongs

We confuse with love from songs

Zakázané ovocie

Hej zlato, som muž

Nesnaž sa ma pochopiť

Mám svoje potreby, a ty tiež

Netvár sa akoby som hovoril morzeovkou

Nikto nie je dokonalý samozrejme

Keď príde noc, zvádza ma

Mohol by som odolať, neospravedlňujte ma

A aj by som odolal, odolal

Ale nie som ochotný tak konať

Tak zahryznime sa do zakázaného ovocia

Dnes nebudeme potrebovať obleky

Neváhaj, nemienim sa o tom hádať

Hej zlato, poďme až ku koreňu

Spravme z našej lásky padák

Nechajme náhodu rozhodnúť

Dúfam, že rozumieš,

na ničom nezáleží, len na tomto momente

Keď páchame všetky tie zlé veci,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ktoré si mýlime s láskou z piesní

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu