reklama

Unaware / Neznalý

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Unaware

For so long

I withstood

And for longer

I still would

Then you came

Changed the plan

You made it

You melted

The heart of ice

With sunrise

You’re that spark

That light up the dark

You’re the one I always wished

To love, to hug, to dream of

And now you’re here

And I don’t know how, how, how

Tell me how

Cause with you everything is so different

My white dove

The closer you are the less I seem to understand

Tell me now

The longer I’m with you the deeper you get

Under my skin

Don’t send crow

You compare love to seeding a plant

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

I let you in

Neznalý

Tak dlho

Som odolával

Ešte by som dlhšie

Pokračoval

Potom si ale prišla

Zmenil sa plán

Dokázala si to

Roztopila si to

Ľadové srdce

S východom slnka

Si tá iskra

Čo prežiari tmu

Si jediná, ktorú som si vždy prial

Milovať, objímať, snívať

A teraz si tu

A ja netuším čo ďalej, ďalej, ďalej

Povedz mi ako

Pretože s tebou je všetko celkom iné

Moja biela holubica

Čím si ku mne bližšie, tým menej rozumiem láske

Povedz mi teraz

Čím dlhšie som s tebou, tým hlbšie sa mi dostávaš

Pod kožu

Neposielaj vranu

Porovnávaš lásku sadeniu rastliny

Vpúšťam ťa dnu

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu