reklama

Different / Iný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Different

I ain’t that guy you think I am

I’m telling you babe once again

Let me go before it’s too late

For both of us

Babe, you know nothing yet

Oh, I’m a way different!

Wish you knew how different

Never been the one you thought I was

With me it’s just one big loss

No winning race no first place

Is there waiting for you

So why to waste your precious time

With someone like you do?

You deserve so much more

So much more

Yeah, good manners I know a lil bit about

So I’m tellin you now, turn around

Leave me before I

Before I decide

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To love you

Coz then

There’s no way back

I ain’t that guy you think I am

Babe, run, run away, God damn!

I want you more than

More than oxygen

Trust me when I

When I‘m tellin ya

Let me go

Let me be gone

Coz I’m wrong

Top to toe

Iný

Nie som ten, za koho ma máš

Vravím ti zlato, zas a znova

Nechaj ma ísť kým bude neskoro

Pre nás oboch

Zlato, vôbec nič netušíš

Oh, som celkom iný

Kiežby si vedela, ako veľmi

Nikdy som nebol taký, ako si si myslela

So mnou je život jedna veľká prehra

Žiadna výhra, žiadne prvé miesta

Ťa nečakajú

Tak prečo vôbec márniť drahocenný čas

S niekým ako som ja?

Zaslúžiš si omnoho viac

O toľko viac

Yeah, dobré spôsoby mi niečo hovoria

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak vravím ti, otoč sa

Opusť ma prv než ja

Prev než sa rozhodnem

Milovať ťa

Pretože potom

Už niet cesty späť

Nie som ten, za koho ma máš

Zlato, uteč, utekaj preč, bože dobrý!

Chcem ťa viac

Ako kyslík

Ver mi keď

Ti vravím

Nechaj ma ísť

Nechaj ma ísť

Pretože som poškodený

Od hlavy až po päty

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu