reklama

If you know what I mean / Ak vieš, čo mám na mysli

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

If you know what I mean

Oh girl

I’m totally messed up

Fragile as a cup

Ruined around

Turned upside down

Not sure if I can be more damaged than I’m now

Oh woman

You want a man

Or sweetness?

Never mind, you’ve got right address

So give me a chance

Demonstrate you all I can

Hope you know what I mean

You’ve got that thing

What d‘you think?

Coz Miss

Only you can fix

This cold heart of Phoenix

If you know what I mean

Show me a bit

Of sympathy

You know

It’s clear, couldn’t be more

What I’m here for

Do we get laid today?

Or would you rather stay formal

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

As usual?

But then, only then

Don’t expect

Big things in return

Ak vies čo mám na mysli

Oh dievča

Som úplne zvrátený

Krehký ako pohár

Celkom zmätený

Postavený na hlavu

Nie som si istý, či ešte môžem byť viac poškodený ako som

Oh žena

Chceš chlapa

Alebo nehu?

Nevadí, si na správnej adrese

Tak daj mi šancu

Ukázať ti čo je vo mne

Dúfam, že vieš, čo mám na mysli

Máš to

Čo myslíš?

Pretože, slečna

Len ty môžeš zahojiť

Toto chladné srdce Fénixa

Ak vieš, čo mám na mysli

Ukážš mi trošku

Náklonnosti

Ty vieš

Je jasné, nemôže byť viac

Po čom idem

Užijeme si?

Alebo to chceš radšej formálne

ako zvyčajne?

Ale potom, len potom

Neočakávaj

Veľké veci na oplátku

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu