reklama

Close my eyes / Zatváram oči

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Close my eyes

Watching you fallin’ asleep

The prettiest thing I ever seen

Can’t compare you to flowers’ bloomin’

At once, the world seems so soothing

Lying with you face to face

Makes this moment draw the grace

Wrapped within clouds and haze

Feel like swimming through space

In the day of the night

You’re that sparking light

Guide me closer to your side

So I could hear you sigh

When you close my eyes I stop to breathe

As I close my eyes my heart stops to beat

When you close your eyes I’m loosing you

With you by my side the world seems untrue

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

When you close your eyes my whole world disappear

As you open my eyes I hope you’ll be still here

When I close my eyes all my fears and problems

With you by my side in the closet we lock them

Zatváram oči

Sledovať ťa ako zaspávaš

Najkrajšia vec akú som kedy videl

Nemôžem ťa porovnať s kvitnutím kvetov

Zrazu, svet sa zdá byť tak upokojujúce

Ležať s tebou tvárou v tvár

Ten moment dobýva pôvab

Zahalení do oblakov a hmly

Cítim sa akoby som plával skrz vesmír

Počas dňa noci

Ty si to žiarivé svetlo

Priveď ma bližšie k sebe

Aby som počul tvoje vzdychanie

Keď mi zatváraš oči prestávam dýchať

Len čo zatvorím oči srdce mi prestáva biť

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď zatváraš oči strácam ťa

S tebou po mojom boku sa javí svet ako neskutočný

Keď zatváraš oči razom celý môj svet mizne

Len čo mi otvoríš oči dúfam, že tam stále budeš

Keď zatváram oči všetky moje obavy a problémy

S tebou po mojom boku do skrine ich zatvoríme

Matej Kotian

Matej Kotian

Bloger 
  • Počet článkov:  149
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek. Omylný. Učiaci sa. Neustále sa vyvijajúci, pretože zotrvávaním v nemennom stave máme našliapnuté k zániku. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaEverything and nothing (preklaProjekt Venusbohemian melancholyVíla, čo o láske snilaškolstvomyšlienkyslovenskému ľuduPolitikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu